Mar 16, 2009

Aku suka part 1


The Weekend-Malaysian independent music.Di web ini disiarkan video-video tentang pemuzik bebas tanah air seperti estrella etc. Aku rase web sebegini adalah satu idea atau langkah yang teramatlah bernas bagi membuka mata rakyat jelata bahawa muzik yang dibawa oleh artis bawah tanah ini sebenarnya fresh2 belaka.

Tidak percaya? Click di sini untuk melihat web the wknd ni.Selain itu, bagi noobies2 yang nk belajar main lagu2 seperti take it slow by Estrella, anak dara by Azmyl Yunor dan banyak lagi, bolehlah click pada link di atas dan lihat semua video yang ada di web tersebut.Hahahaha.Kalau korang nak tahu, macam tulah aku belajar main guitar.Telly ho!

Merchandise juga ada di jual di web tersebut dan terdapat juga blog the wknd yang 'menguptodatekan' korang tentang event-event yang akan datang sekitar di Kuala Lumpur ini.Hebat kan?Yaaa sungguh hebat, mari mari mengunjungi web ini.Link2 ke junk online dan blog Revolusi 48 oleh the talented Fahmi Reza juga boleh dijamah di sini.

Best kan?Yaaa skali lagi, mai mai melawat web ini.Akan tetapi, video yang terdapat di web tersebut tidaklah banyak tetapi siapa kisah, qualiti bukan kuantiti btol tak?tong tong cang!


yang benar.
afiq

1 comment:

  1. thanx feqs..
    sesungguhnya aku support 101% music
    yg dibawa artis bawah tanah ini..
    esp estrella..
    yeah!!

    ReplyDelete