May 1, 2009

Melodi belakang Punggung


Yeap, dah hampir seminggu aku x menulis dalam blog ini.Aku pu
n tatau nk tulis apa sebenarnya disebabkan terlalu banyak aktiviti yang telah dijalankan.Gambar di atas menunjukkan seorang budak nerd yang suka tidur petang main benda macam siput, yaa itu dia!haha!

Alhamdulilah, MCWOC dpt masuk final dis year.Third year in a row bibeh!Ches bongkak.Tapi aku kurang berpuas hati dengan organiser dis year
sebab takde air nk mandi.Bodoh gila alasan tapi itulah realitinya.Sampai ada juniors aku kena mandi depan2 bdak perempuan tgh training?Kepala hotak yang dipertua.haha.Papehal pun, aku happy *ching*.

Tuntasnya, aku suka makan ikan, tapi ikan tu suka makan ikan.So if aku makan ikan, aku dapat dua ikan.Jimat duit, perut kenyang, sekian, harap maklum.

aku yang tidak pandai mengarang,
afiq


1 comment: